„Elektřinu intenzivně nabízíme od květnového startu naší kampaně a zatím jsme s reakcí zákazníků na naši nabídku spokojeni. Ke konci července registrujeme deset tisíc klientů,“ komentoval mluvčí plynárenského kolosu Martin Chalupský.

Nicméně v konkurenčním boji je prozatím o něco úspěšnější ČEZ. Ten se v úterý pochlubil, že za dva měsíce na plyn přitáhl přes dvacet tisíc zákazníků. Nabídka prý nejvíce zabírá v západních Čechách a Moravskoslezském kraji.

„Nízkou cenou plynu jsme dali trhu výrazný impuls. Zákazníci si uvědomují, že změnou dodavatele mohou za rok ušetřit i několik tisíc korun,“ vysvětlil Alan Svoboda, ředitel obchodní divize společnosti ČEZ.

Výrazné úspory nabízí i RWE. Při odběru elektřiny od této společnosti mají lidé ušetřit více než tisíc korun ročně, jak uvedla firma v květnu při spuštění nabídky.