Bývalé vojenské letiště v Žatci bylo podle CzechInvestu rovněž předmětem zájmu automobilky PSA, která společně s Toyotou staví nový závod v zóně Kolín-Ovčáry. "Zájem o zónu Triangle svědčí o značné atraktivitě této lokality," informoval šéf CzechInvestu Martin Jahn.

"Příprava strategické průmyslové zóny Triangle v Žatci bude dál pokračovat," sdělil Jahn. V současnosti se o tuto lokalitu podle něj zajímá hned několik investorů, a i když prozatím nejsou jednání s žádným z nich na tak pokročilé úrovni, jako tomu bylo u Hyundai. Janh uvedl, že jednání jsou vedena s investory z oblasti mikroelektroniky a letectví.

Vznik této průmyslové zóny iniciovala agentura CzechInvest a zároveň zajistila prvních 400 mil. Kč na 1.etapu její přípravy. Tyto prostředky byly získány prostřednictvím vládního usnesení v rámci Programu na podporu rozvoje průmyslových zón Ministerstva průmyslu a obchodu. V letošním roce tak Ministerstvo průmyslu a obchodu uvolní 300 mil. Kč a příští rok dalších 100 mil. Kč. Předpokládaný rozsah celkových nákladů činí cca 1,5 mld Kč s návrhem na víceleté financování do roku 2005. Ústecký kraj se na této sumě podílí 180 mil. Kč.

V Ústeckém kraji je jedna z nejvyšších nezaměstnaností. V čele celé republiky je Most, kde je bez práce 23,1 procenta lidí. Následují Chomutov s 18,2 a Louny s 17,2 procenta. Nová továrna přitom slibovala zaměstnat až 4000 lidí. Zklamáním se tak netajili jen občané, ale i místní politici, které oslovila ČTK. Hejtman Jiří Šulc označil rozhodnutí automobilky za ránu do vazu Ústeckému kraji. "Nebude Hyundai, přijde někdo jiný," komentoval rozhodnutí společnosti starosta Loun Jan Kerner.