Kromě šrotovného mladoboleslavské automobilce pomáhal růst prodejů v Číně. V nejlidnatější zemi světa firma prodala 122 556 vozů, což je proti roku 2008 nárůst o 107 procent.

„Nejsilnějším trhem západní Evropy bylo opět Německo, kde bylo registrováno 190 717 nových vozů (meziročně o 57,3 procenta více). Automobilka zde zvýšila svůj tržní podíl z cca 3,9 procenta na pět procent,“ uvedl mluvčí automobilky Jaroslav Černý.

Dodal, že firmě se mimo jiné dařilo i ve Finsku, kde se dostala mezi čtyři nejprodávanější značky automobilů. Více vozů se společnosti podařilo prodat také ve Francii, Rakousku či Polsku.

Prodeje vybraných modelů Škody Auto v roce 2009:
Octavia273 590
Fabia264 173
Superb44 548
Yeti11 018
Roomster47 152
 

„Rok 2010 bude podle všech odhadů náročnou zkouškou. Naději na pozitivní vývoj vkládáme do nedávno představených a dále v novém roce připravovaných modelů a do expanze na další rozvíjející se trhy,“ komentoval výhled Reinhard Fleger z představenstva Škody Auto.