V nejlidnatější zemi světa prodala automobilka za deset měsíců 95 679 aut, což je meziročně 93procentní nárůst.

"Čína se vyvinula v jeden z našich klíčových trhů v rámci globální strategie společnosti Škoda Auto a hraje významnou roli v budoucím rozvoji značky. Velký úspěch zaznamenala Octavia už od zahájení prodeje v červnu 2007, na úspěšné cestě ji v prosinci minulého roku následovala Fabia. Důležitým krokem v expanzi na tomto dynamickém trhu pak bylo představení modelu Superb v letošním srpnu,“ komentoval prodeje Reinhard Fleger z představenstva Škody.

Vůbec nejlepším trhem je pro firmu stále Německo. Tam prodala Škoda Auto 145 tisíc aut. Hlavně díky šrotovnému se tam dařilo zejména fabiím. V Česku si drží Škoda Auto 30,5procentní podíl. Do konce října zde bylo prodáno 45 385 škodovek.

Co do počtu prodaných kusů je celosvětově nejúspěšnější model Škoda Octavia, kterého se prodalo 263 480 kusů.