Havránková se zatím nechce k nabídce Ředitelství silnic a dálnic vyjadřovat, protože ji nedostala oficiálně. Ředitelství silnic a dálnic chce také kvůli vyřešení 16 let trvajících sporů farmářce nabídnout vybudování podjezdu pod dálnicí, aby mohla přejíždět mezi svými poli, které dálnice rozdělí.

Křižovatka, která by měla napojit dopravu z Hradce Králové, by také měla být proti původní variantě jednodušší a o 300 miliónů korun lacinější, uvedly noviny.

Stavba dálnice D11 zatím v roce 2006 skončila tři kilometry před Hradcem Králové před nevykoupenými pozemky farmářky. Přes několik návrhů na směnu či výkup pozemků se problém státu dosud nepodařilo vyřešit.

Podle plánů by měla D11 vést od Hradce Králové kolem Jaroměře k česko-polskému hraničnímu přechodu v Královci. Náklady na dokončení se odhadují na 34 miliard korun, ale stát zatím kvůli nedostatku peněz s žádnými výdaji na D11 do roku 2012 nepočítá. Podle vládního harmonogramu výstavby dopravní infrastruktury zmizel u D11 i termín předpokládaného dokončení.