Trička měla sloužit jako kampaň na podporu vzdělanosti, jak upozornil deník Právo. Netradiční reklamu chtěl využít server školy.cz, trička měli na sobě zaměstnanci firma Šlehofer. Server Romea.cz však tuto akci odsoudil a tvrdí, že je urážlivá.

"Mrzí nás, že nás využili k takové kampani. Je to ostuda," uvedl pro Romea.cz jeden z dělníků. "Fotili si nás lidi z aut, nahrávali si nás na mobily, je to ponižující," uvedl další.

Nutné je však dodat, že majitel firmy František Šlehofer ve středu uvedl, že dělníci s reklamní kampaní dobrovolně souhlasili. Za to, že trička měli na sobě, dostali cigarety a pivo. Server Romea.cz však spekuluje, že dělníci trika nosili jen pod nátlakem. [celá zpráva]

Reklamní kampaň měla trvat několik dní, podle romského serveru však po jednom dni skončila.