Článek
Autopůjčovna na billboardy umístila Topolánka se sloganem "Sixt má auto pro každého". Chtěla tak využít mediální pozornost upřenou na aféru kolem dovolené předsedy ODS v Toskánsku. Na jedné z fotografií z Itálie totiž Topolánek stál vedle jeepu, který mu pronajala právě autopůjčovna Sixt.
Podle RPR ale reklama nesmí zobrazovat žádné žijící osoby, ani na ně odkazovat, pokud s tím předem nesouhlasí. Podle dalšího článku kodexu by navíc reklama neměla využívat politiků či jiných "veřejných autorit" ani v případě, že by s tím souhlasili.
RPR se začala reklamou autopůjčovny Sixt zabývat ihned po jejím zveřejnění na billboardech. V úterý o ní rozhodla její arbitrážní komise. RPR je nezisková organizace založená reklamními agenturami, médii a firmami, které si reklamu platí. Peněžní pokutu za porušení svého etického kodexu udělit nemůže. Na firmy apeluje tím, že se samy k dodržování těchto pravidel zavázaly.