Skupina prodala v pololetí 19 874 ojetých aut, což je o 44 procent méně, než ve stejném období loni. Počet autobazarů meziročně klesl ze 41 na 28 center. Firma kvůli krizi zavřela zahraniční pobočky v Polsku, Rumunsku a Maďarsku.

Na trhu v ČR se prodej ve druhém čtvrtletí proti předchozímu období zvýšil o pětinu na 7998 vozů, na Slovensku dokonce stoupl o více než polovinu na 2952 ojetých automobilů. Společnost se zaměřila na 15 modelů aut o které je největší zájem. Celkově se Česká republika podílí na prodejích ojetých vozů skupiny 73 procenty a Slovensko 27 procenty.

Průměrná cena ojetých vozů prodávaných AAA Auto meziročně klesla o 32,1 procenta na 3773 eur. Důvodem je cenová válka mezi výrobci nových aut během ekonomické krize, která se promítla i do cen ojetých vozů. Na úvěr nebo leasing firma v Česku prodala 38 procent aut, což je o pětinu méně než loni. Na Slovensku podíl takto financovaných aut klesl o 14 procentních bodů na 51 procent.