Samotný prodej osobních vozů vzrostl o osm procent na 93 378 vozů. Statistiku ale zkresluje přesun části vozů dosud vykazovaných jako lehké užitkové kvůli možnosti odpočtu daně z přidané hodnoty. Od letošního dubna je možné odpočet uplatnit i u osobních aut. Prodej lehkých užitkových aut klesl o 62 procent na 13 909 vozidel.

Nejprodávanější značkou osobních aut byla Škoda s prodejem 25 562 vozů, což je o tři procenta méně než loni. Následuje Ford s růstem o 54 procent na 9526 prodaných aut a Volkswagen, který prodal 6738 vozů, což představuje čtvrtinový růst. Na dalších místech skončily značky Renault a Hyundai.

Poptávka po nákladních vozech se kvůli ekonomické recesi snížila o 56 procent na 2897 aut a u autobusů poklesla o 45 procent na 347 vozidel. Prodej motocyklů se snížil o čtvrtinu na 14 023 strojů.