Hlavní obsah

Obchodníci už v červnu rozjedou letní slevy

Obchodníci v České republice začnou už v průběhu června s letními slevami. Ty budou mnohde dosahovat až 70 procent. Jako každoročně zlevní především oblečení a sportovní vybavení.

Článek

Obchodníci navzdory hospodářské krizi, kvůli které Češi v obchodech méně utrácejí, neplánují větší letní výprodeje než v předchozích letech.

Důvodem slev je především vyprázdnění skladů pro zimní kolekce. Slevy většinou trvají ve větší či menší míře po celé léto.

Ve středu začne se slevami pražské outletové centrum Fashion Arena. V outletech se shromažďuje zboží z minulých sezón, které se už do běžných prodejen nevejde.

"Zákazník k minimálně třicetiprocentním slevám, které outletové obchody ve Fashion Areně nabízejí standardně a na veškeré zboží po celý rok, získá další slevy a výhodné nabídky. Nejsou výjimkou slevy i 70 procent oproti původním cenám," sdělilo vedení tohoto specializovaného obchodního centra.

Oděvní řetězce začnou na 50 procentech

V následujících týdnech odstartují letní výprodeje i další obchodníci. "První akční nabídky se v našich obchodech objeví už v průběhu června. Letní slevy se budou letos pohybovat mezi 50 a 75 procenty. Zákazníci budou moci výhodné ceny využívat postupně podle druhu zboží," sdělila mluvčí společnosti Tesco Stores ČR Eva Karasová.

V závěru června zahájí letní výprodeje také síť obchodů s módou C "V první fázi budeme mít slevy do 50 procent," uvedla Hana Raková ze společnost C Moda ČR.

Na prázdninové měsíce naplánoval letní slevy obchodní řetězec Ahold. "Letní výprodeje zahájíme v polovině července. Pro zákazníky jsme letos připravili až sedmdesátiprocentní slevy na vybrané položky. Zejména se bude jednat o textil a sportovní vybavení," sdělil mluvčí Aholdu Libor Kytýr.

"V souvislosti se současnou ekonomickou situací očekáváme větší zájem zákazníků o zboží ve výprodeji. Tomu jsme přizpůsobili i nabídku zlevněného zboží," uvedl Kytýr.

Slevy se v průběhu léta většinou prohlubují, zboží, které se nepodaři prodat obchody nabízejí stále levněji. Například u oblečení se to týká netypických velikostí či různých bizarních kousků, na něž běžně zákazníci nemají odvahu.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám