Podle sdělení české větve Century 21, která je na českém trhu asi tři měsíce, přistoupením Reality 21 skupina na českém trhu výrazně posílí. Její ředitel Aleš Mazgaj upozornil na to, že Reality 21 má většinu klientů po doporučení a má téměř nulové náklady na reklamu.

"I ve světě je málo obvyklé, aby realitní kancelář obchodovala v takových objemech bez nákladů na přímou reklamu. Skutečnost, že se společnost Reality 21 rozhodla vstoupit do našeho systému je pro nás velkou výzvou a zároveň závazkem,“ uvedl Aleš Mazgaj.  Doplnil, že firma by v ČR ráda udala až 20 licencí.

Reality 21 začnou značku světové realitní firmy užívat v květnu. „Už řadu let sledujeme systém Century 21 ve světě, kde svůj úspěch staví na slučování realitních kanceláří s kvalitními službami a špičkovou péčí o klienta. Naše filozofie je stejná, a proto chceme díky synergickým efektům posunout naše podnikání na špičku trhu,“ vysvětlil rozhodnutí stát se součástí americké franšízy ředitel společnosti Reality 21 Petr Kouba.

Franšízové sítě fungují na principu propůjčení značky a způsobu podnikání jiným soukromým subjektům. Tyto pak "mateřské" společnosti odvádějí část zisku. Podobně fungují například světové restaurační sítě typu McDonald's nebo KFC.