"Jsme v této chvíli stále ještě ve fázi, kdy dostáváme z jednotlivých trhů nepříznivé zprávy každý týden nebo skoro každý den," řekl Jung. Dodal však, že Škoda si příští rok i tak povede lépe než její konkurenti.

Škoda v listopadu zrušila svůj původní cíl vyrobit v letošním roce 700 000 vozů a pouze sdělila, že vyprodukuje více aut než v roce 2007. Jeden z manažerů pak uvedl, že příští rok chce firma zachovat letošní produkci.

Loni prodeje vozů Škoda vzrostly o 14,5 procenta na více než 630 000 aut. Letos však světové automobilové trhy zasáhla finanční krize a globální ekonomická recese provázená těžkými propady prodeje na většině trhů.

Největší český výrobce automobilů ke konci roku několikrát výrazně omezil výrobu a před Vánoci zahájil celopodnikovou odstávku, která skončí v noci z 12. na 13. ledna. Vedení automobilky již také rozhodlo, že od ledna do června 2009 omezí výrobu na čtyři pracovní dny.

Jung však pro magazín uvedl, že Škoda plán omezení výroby na čtyři dny v týdnu nemusí nutně naplnit. Šéf Škody očekává, že automobilka bude schopna se v krátké době vrátit zpět k pětidennímu pracovnímu týdnu.