Lidé si na postup stěžovali, protože do té doby nebyli s bankou v žádném kontaktu a divili se, kde vzala číslo jejich mobilního telefonu.

"Úřad byl nucen konstatovat, že stěžovatelé podepsali smluvní podmínky, které umožňují předání jejich osobních údajů," uvedl šéf úřadu Igor Němec. Podle něj je však nutné opakovaně upozornit lidi, aby si vždy pozorně přečetli dokument, který se chystají podepsat.

Mluvčí KB Marie Petrová uvedla, že banka od T-Mobile dostala informace o věku klientů a o tom, jakým způsobem se spotřebitelsky chovají. Podle médií si pak finanční ústav vybral 800 000 lidí, kterým zaslal kreditní karty. Když si je lidé neaktivovali, operátorka z banky jim volala domů a na službu znova upozornila.

Lidem vadilo, že je banka, jejímiž klienty nejsou, obtěžuje produkty, o které nemají zájem.