Telecom je podle mluvčího Vladana Crhy oznámením Tele2 překvapen a s uvedenými důvody nesouhlasí. "Cílem Tele2 je vždy nabízet kvalitní služby za nižší ceny. A v případě ADSL v ČR nemůže naše společnost tento cíl naplňovat," uvedl Kubín.

K rozhodnutí podle něj mimo jiné přispělo i srpnové představení nové podoby ADSL Telecomem, která je podle Tele2 pro koncového uživatele méně výhodná. Crha připomněl, že Tele2 získala pro ADSL stejné podmínky jako ostatní operátoři. "S důvody uvedenými Tele2 nesouhlasíme, neboť služba ADSL je dnes již poskytována v dostatečné kvalitě a nová varianta, která bude nabízena od 15. září, je pro koncového uživatele podstatně výhodnější," uvedl.

Firma již podle něj podepsala smlouvy o nové podobě ADSL s devíti operátory a s dalšími sedmi jedná. O zákazníky Tele2 se chce Telecom postarat. Tele2 všem zákazníkům, kteří službu již využívají nebo čekají na instalaci, do konce listopadu vrátí všechny uhrazené platby včetně depozita.

Podle informací ČTK ADSL u Tele2 využívaly necelé 300 klientů. Telecom poskytuje ADSL na velkoobchodní bázi více než 20 operátorům a internetovým providerům. Dohromady ADSL v ČR využívá přes 10 000 zákazníků.