Hrubý zisk dosáhl výše 40,9 miliónů eur (přes miliardu korun). „Růstu ziskovosti bylo dosaženo pokračujícím silným růstem prodeje finančních služeb a doplňkových produktů, jež více než kompenzovaly pokles hrubého zisku z prodeje aut,“ uvedl autobazar.

Generální ředitel společnosti Anthony James Denny výsledky komentoval tak, že firma je podle něj úspěšná v tom, že se jí daří získat vyšší marže při klesajícím počtu prodaných aut.

„Kvůli náročným podmínkám na trhu se naše strategie zaměřuje na 15 nejlikvidnějších automobilů, tj. nejvíce prodejných a u zákazníků nejoblíbenějších modelů vozů. Zatímco prodejní ceny většiny ojetých vozů na trhu výrazně klesly, ceny nejvíce prodávaných modelů se snížily jen nepatrně či zůstaly stejné,“ vysvětlil.

Společnost již v červnu oznámila, že kvůli ztrátovosti se stáhne z polského trhu. Soustředit se bude na prodej ojetin v Česku, Maďarsku a na Slovensku. V červnu stála za svým záměrem vstoupit do Ruska.

Autobazary vstoupily loni na pražskou burzu, od čehož si společnost hodně slibovala. Úspěch se však nekonal, firma loni vykázala ztrátu 4,9 miliónu eur, tedy v přepočtu asi 120 miliónů korun, rok předtím byla v zisku.