"Oslovili jsme eBanku, aby nám dala podklady k tomu, v čem přesně to (získávání klientů) spočívalo," řekla mluvčí úřadu Hana Štěpánková. Dodala, že zatím úřad materiály nedostal.

Podle Lašáka ale byla letní kampaň, kterou banka nazvala Letní bouře, v pořádku. "Snažíme se to dělat tak, aby to bylo v souladu se zákonem. Podle našich právníků by to neměl být problém," řekl novinářům. Dodal, že šlo pouze o to přesvědčit pracovníky, že i v létě se dají přilákat klienti.

V průběhu akce si podle mluvčího Pavla Makovského založilo u eBanky účet dvakrát více lidí než před kampaní. Podle podnikového časopisu však Lašák s výsledky některých svých zaměstnanců nebyl spokojen, uvedly minulý pátek Hospodářské noviny. Šéf banky ale údajně nemíní méně pilné zaměstnance propouštět.

Banka, která se zaměřuje na internetové bankovnictví, letos plánuje mírný zisk a zvýšení počtu klientů o polovinu. Nyní má přibližně 80 tisíc zákazníků využívajících osobní a firemní účty. Celkem služby eBanky, která patří do finanční skupiny PPF, využívá přes 320 tisíc klientů, další využívají nabídku v rámci skupiny České pojišťovny, například produkty Home Creditu či ČP Finance.