Telefónica zároveň uzavřela pětiletou smlouvu o generálním partnerství s pořadatelem koncertů Live Nation. Firma to oznámila v tiskové zprávě.

Jednání o pronájmu jména haly Telefónice se táhla přes rok. Jedním z problematických bodů rozhovorů mělo být jednání o podmínkách mezi Bestsportem a Live Nation. Live Nation zastupuje hvězdy jako jsou Rolling Stones, Madonna, U2 nebo Coldplay.

Vzhled haly se změní

Telefónica se stane generálním partnerem haly a svým logem a grafikou označí jak venkovní tak vnitřní prostory O2 areny. Změna se dotkne také webových stránek haly, stejně jako reklamních či marketingových materiálů nebo vstupenek. Smlouva nabude účinnosti dne 1. března 2008. Neoficiální údaje o výši ročního nájemného hovoří o 30 až 50 miliónech Kč.

Díky spolupráci s Live Nation Telefónica získá možnost přednostního nákupu vstupenek nebo exkluzivní obsahové služby pro mobilní telefony.

"Naše dlouhodobá sponzoringová strategie se zaměřuje na podporu hudby, kultury a sportu. Získali jsme místo, které veškeré naše aktivity spojí a pomyslně zastřeší. Navíc tak našim zákazníkům budeme v budoucnu moci nabídnout speciální benefity a exkluzivní služby spojené s programem v hale," uvedl generální ředitel Telefóniky Salvador Anglada.

Během března se loga O2 objeví na třech střešních neonových bannerech a dojde k modrému nasvícení pláště budovy. Změna se dotkne také oplocení a vybraných vnitřních prostor arény. O2 nebude chybět ani na uniformách zaměstnanců, vstupenkách nebo plakátech a billboardech, upozorňujících na chystané akce.

Druhá hala pojmenovaná po operátorovi

Společnost Sazka v Bestsportu vlastní deset procent. Zbylých 90 procent drží Občanské sdružení Zelený ostrov, které patří sportovním svazům a sdružením - akcionářům Sazky.

Telefónica se po podpisu smlouvy stane druhou tuzemskou telekomunikační firmou, jejíž jméno nese sportovní a koncertní aréna. Po konkurenčním T-Mobile byla do konce loňského roku pojmenována holešovická hokejová hala pražské Sparty. Podle mluvčí T-Mobile Martiny Kemrové firma halu přejmenovala v rámci zvyšování povědomí o své značce a když projekt splnil svůj účel, tak jej ukončila.