K Oskarovým obchodním výsledkům přispělo zejména zacílení na tarifní zákazníky. Ke konci června 2003 z každého sta Oskarových zákazníků 41 využívalo tarifní plán, zatímco o rok dříve to bylo 27. Oblíbenost Tarifů nové generace je jedním z důvodů rostoucího průměrného příjmu na zákazníka, který ve druhém čtvrtletí meziročně vzrostl z 550,4 Kč na 641,5 Kč.

Oskarův zisk před zdaněním, úroky a odpisy vzrostl na 786 mil. Kč, přičemž za stejné období loňského roku to bylo 125,5 mil. Kč. V letošním druhém čtvrtletí navíc začal být Oskarův provoz ziskový. Provozní zisk za druhé čtvrtletí činil 138,3 mil. Kč. Tržby ze služeb vzrostly ve druhém čtvrtletí na 2,6 mld. Kč, což představuje meziroční nárůst o 48 %.

Oskarův podíl na trhu firemních zákazníků dosahuje 18 %. Ve druhém čtvrtletí roku 2003 si v této kategorii opět výrazně polepšil, získal například známého výrobce džusů Pfanner, ČSAD Radiálka Ostrava, Technické služby Mělník či Český tenisový svaz.