Zisk po zdanění tak stoupl z 8,4 miliardy na 11,5 miliardy korun, což znamená navýšení o 37,7 procenta.

Nejprodávanější je Octavia

Automobilka toho dosáhla nasazením nových modelů do výroby. Nejprodávanějším modelem značky Škoda je Octavia. V prvních třech čtvrtletích 2007 bylo zákazníkům dodáno 169,6 tis. vozů (verze limuzína, combi a scout). V porovnání s uplynulým rokem to představuje nárůst o 12,3 procenta. Vedle octavie přispěl k nárůstu objemu zejména model Roomster, pro který se od začátku roku rozhodlo 47 183 zákazníků.

Celkově vyrobila značka do konce září 2007 448,4 tisíc vozů, což odpovídá nárůstu výroby o 9,3 procenta proti minulému roku. Dodávky zákazníkům činily 462,4 tis. vozů. Tím byly proti loňskému roku překonány o 12,6 procenta.

Nárůst zisku je zaznamenán i přesto, že Śkoda Auto za tři čtvrtletí proinvestovala 4,9 miliardy korun. Ty byly rozloženy především do zavedení nových modelů do výroby, jako je nová generace modelu Fabia.

Vratislav Kulhánek končí v dozorčí radě

Dlouholetý předseda dozorčí rady mladoboleslavské automobilky Škoda Auto Vratislav Kulhánek k 31. říjnu v dozorčí radě končí. Oznámili to představitelé koncernu Volkswagen, kam Škoda Auto patří. Na Kulhánkovo místo byl navržen dosavadní člen dozorčí rady Hans Dieter Pötsch. Kulhánek byl ve vrcholném vedení Škody Auto od roku 1997.

Vratislav Kulhánek byl až do poloviny roku 2004 předsedou představenstva mladoboleslavské automobilky, kde ho následně vystřídal Detlef Wittig. Kulhánek se poté angažoval jako předseda Českého svazu ledního hokeje (ČSLH), ale stále byl předsedou dozorčí rady.

Odchod z pozice předsedy dozorčí rady ve Škodě Auto je možné spojovat s jeho nástupem do představenstva největšího prodejce ojetých i nových automobilů v ČR, společnosti AAA Auto a.s.