Telekomunikacím patří i další přední místa v žebříčku. Na čtvrtém místě je Telefónica, na pátém Vodafone, na sedmém Deutsche Telekom a na devátém France Télécom. Šesté a osmé místo obsadily automobilky Mercedes-Benz a BMW a první desítku uzavírá belgický pivovar inBEV.

"Značky vytvářejí bohatství - budoucnost Evropy závisí na silných značkách, které podporují růst, zaměstnanost a vytvářejí identitu národních ekonomik," komentoval výsledky studie vedoucí průzkumu a výkonný ředitel Institutu pro evropské značky ve Vídni Gerhard Hrebicek. Největší poměr deseti předních značek k HDP podle něj vykazuje Finsko a Švýcarsko, na konci tabulky jsou Rumunsko, Bulharsko a Rusko.

V rámci studie, kterou provedly firmy Novomatic a Raiffeisen, bylo zkoumáno přes 3000 značkových firem z 24 zemí a 16 průmyslových oborů.