Kapacita pro přihlašování do služby elektronického bankovnictví Servis 24 je nyní podle banky, která je vzniklou situací zaskočena, nedostačující. Může se proto stát, že pokud se klient chce přihlásit, systém ho odmítne s tím, že je příliš mnoho uživatelů. Člověk má potom dvě možnosti - buď opakovaně zkoušet, jestli se mu přístup k účtu přes internet přece jen podaří, nebo se vydat na nejbližší pobočku ČS a provést potřebné transakce tam.

Banka zatím nedokáže přesně určit termín, dokdy se jí podaří službu plnohodnotně zpřístupnit. "Navýšení kapacity je dlouhodobou záležitostí. Věříme však, že již po Novém roce bude vše v pořádku," řekla ve čtvrtek Právu mluvčí ČS Klára Gajdušková.

Lidé, kteří měli kvůli omezenému přístupu do služby přímého bankovnictví neočekávané výdaje, mohou banku požádat o kompenzaci. "Pokud klientům prokazatelně vznikla škoda, uhradíme ji," přislíbila již dříve Gajdušková.