Kim zdůraznil, že Hyundai chce v České republice zůstat natrvalo. "Pro nás je jasná věc, že Hyundai tady zůstane "navždy". Považujeme ale za důležité o tom hovořit, protože mnoho lidí mělo pochybnosti o dlouhodobosti naší investice. Jestliže tady investujeme tolik peněz a pořídíme nákladné a složité zařízení, je vyloučeno, že bychom se přestěhovali jinam.," řekl.

Výrobní závody Hyundai mimo území Koreje stojí vždy v regionech (Čína, Indie a USA), kde roční prodeje značky dlouhodobě překračovaly 300 tisíc aut. "V Evropě loni naše prodeje překročily 370 tisíc aut. Všechna tato auta dovážíme z Koreje, což je zdlouhavé, nepružné, zatížené dovozními cly a zdržením dodávek. Do roku 2010 přitom chceme překročit hranici 700 tisíc aut prodaných v Evropě a dále prodej zvyšovat," řekl.

Podle něj očekávaný růst evropského trhu je jedním z důvodů, proč se firma rozhodla postavit v Evropě výrobní závod. Větší část investice pohltí technologické vybavení, zbytek stavba.

Nošovická automobilka by podle plánu investora měla zahájit sériovou výrobu začátkem roku 2009, přičemž v první etapě bude ročně opouštět brány nové továrny 200 tisíc vozů. Od roku 2011 pak počítá s plnou výrobní kapacitou 300 tisíc aut ročně. Podle Kima naprostá většina aut vyrobených v Nošovicích bude exportována do zemí Evropské unie.

V průmyslové zóně Nošovice již na více než 201hektarové ploše patřící HMMC skončila skrývka ornice, která je na nahrnuta na hromadách a nákladní auta ji rozvážejí na pole v okolních obcích. Po skončení odvozu ornice bude terén srovnán a připraven pro výstavbu výrobních hal a administrativních objektů. "Snažíme se ze všech sil, abychom počátkem roku 2007 mohli začít se samotnou stavbou," dodal Tomáš Dosik Kim.