"Dnes jsem si kontroloval stav účtu a zjistili jsem, že mi banka dvakrát zaúčtovala dva výběry z bamkomatu. Na zákaznické lince KB mne upozornili, že vše bude do zítřka opraveno," uvedl pro Novinky Jan Wachtl.

"V pondělí došlo k duplicitnímu zaúčtování výběrů platebními kartami klientů KB, které byly provedeny ve dnech 17. - 20. listopadu 2006 na bankomatech Komerční banky," uvedla pro Novinky mluvčí KB Romana Ondrůšková.

Problém, ke kterému došlo v důsledku závady v IT systému, byl již podle Ondrůškové odstraněn.

"Všem dotčeným klientům bude v průběhu dnešního nočního zpracování chybně  zaúčtovaná položka vrácena zpět na jejich účet, " dodala Ondrůšková.

Problém se svým IT systémem musela řešit letos v červenci i další tuzemská banka - ČSOB. Banka dvakrát zaúčtovala veškeré transakce, například i poplatek za kartu, tedy nejen výběry z bankomatu.