Hlavní obsah

V reklamním klipu pracují "neviditelní" Romové

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Na serveru Romea.cz se objevil reklamní spot projektu Ethnic Friendly zaměstnavatel, který ukazuje, že pro příslušníky většinové společnosti je velmi snadné přehlédnout pracujícího člena jiného etnika, zde Roma. Projekt má podle komentáře na serveru podpořit a ocenit zaměstnavatele, kteří přistupují ke svým zaměstnancům stejně, i když patří k menšinám.

Článek

Klip, který je součástí projektu koordinovaného sdružením IQ Roma a Romea, podle serveru natočil režisér a herec Vít Karas. Na tvorbě klipu se podle něj podílelo dvacet lidí ze štábu a dalších dvacet až třicet komparzistů.

Karas serveru řekl, že na výrobu klipu nebyly „žádné velké peníze“ a že se všechno stihlo za jednu natáčecí noc. Tvůrci klipu se navíc obešli bez honoráře, nebo si vzali jen minimální.

„Všechno bylo vlastně připraveno od agentury Ogilvy, takže konkrétního autora neznáme. Ale ten nápad se nám opravdu moc líbil, takže nebyl důvod na něm nic měnit. Jen jsme jej chtěli vizuálně co nejlépe prodat,“ řekl Karas serveru Romea.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám