Článek
„Vláda už vlastně přiznala, že tyto reformy není schopna obhájit,“ prohlásil Dienstbier na středeční tiskové konferenci v Lidovém domě. Kampaň má podle něj reformy nalakovat na bílo. „Domnívám se ovšem, že ani špičková PR agentura nemůže učinit příjemným nepříjemně zapáchající produkt,“ soudí Dienstbier.
Premiér Petr Nečas (ODS) nedávno přiznal: „Komunikace se určitě musí zlepšit, to je jeden z našich velkých hříchů.“ Zatím sice nechce potvrdit, zda si nyní vláda najme na vysvětlování reforem reklamní a marketingové agentury, ale mezi odborníky na komunikaci se to považuje téměř za hotovou věc.
„Určitě je naší povinností zlepšit komunikaci modernizačních reforem a budeme o tom velice intenzívně jednat, zvláště v souvislosti se zdravotní a důchodovou reformou,“ odpověděl v úterý Nečas na otázku Práva, zda vláda uvažuje o zapojení agentur do kampaně. „Neříkám, jestli to bude nějaká agentura nebo využijeme jiný způsob,“ dodal premiér.