Hlavní obsah

Billboardy si vzaly na mušku Topolánka

Nové billboardy si berou na mušku šéfa ODS Mirka Topolánka. Ten v roli jakéhosi obráceného Jánošíka slibuje chudým brát a bohatým dávat. Politická antireklama se objevila na nosičích společnosti Outdoor Akzent, zadavatel je však neznámý.

Billboardy si vzaly na mušku Topolánka

"Jánošíkovské" billboardy naopak odmítla agentura Euro AWK. Právu to již dříve řekl její jednatel Jaroslav Hanika s tím, že se firma zachovala identicky v případě plakátů zesměšňujících soc. dem., které chtěla rozvěsit ODS.

Podobnými billboardy, které se strefovaly například do předsedy lidovců Miroslava Kalouska, se dosud proslavila Balbínova poetická strana. [celá zpráva] Její geniální guvernér Jiří Hrdina se však k plakátu s Topolánkem nepřihlásil. "Topolánek, to není naše parketa. My máme na mušce pouze KDU-ČSL."

Celkem 300 billboardů s motivem svého volebního programu ve středu nechala vyvěsit ČSSD po celé republice. Anna Veverková z volebního štábu ČSSD Právu řekla, že billboardy se neomezují jen na města. Má jich ještě přibývat, a to podle Veverkové ve stovkách. "Není možné, aby ty, co byly vylepené teď, vydržely do voleb, a to nejenom vlivem počasí," poznamenala Veverková. ČSSD chce do volební kampaně investovat asi 100 miliónů Kč.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků