Hlavní obsah

Paroubek označil nabídku koalice za marketingový tah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

PRAHA

Za marketingový tah označil dosluhující premiér a předseda ČSSD Jiří Paroubek úterní nabídku trojkoalice, že se programovým prohlášením její vlády stane předvolební dokument ČSSD. Ten obsahuje deset základních tezí, které v úterý předsedové ODS, KDU-ČSL a Strany zelených podepsali. Podle Paroubka ale programové prohlášení vlády nemůže být obsaženo v jedné straně textu.

Článek

"Prohlášení mé vlády, která měla před sebou jenom 13 měsíců, mělo 30 stran podrobného textu," připomněl Paroubek s tím, že sociální demokraty zajímají konkrétní nástroje, jaké chce trojkoaliční vláda použít k dosažení deklarovaných cílů.

"Těch deset bodů je v rozporu s koaliční smlouvou," uvedl Paroubek. "Co tedy platí? Obojí platit nemůže," řekl předseda ČSSD.

Dokument vypracovaný před volbami sociální demokracií, který trojkoalice navrhla použít jako programové prohlášení své vlády, si přečtěte ZDE.

V jednáních se zástupci trojkoalice bude ČSSD pokračovat opět ve středu.

ČSSD opět nominuje Lubomíra Zaorálka na šéfa Sněmovny

Paroubek také oznámil, že ČSSD postaví do páteční, v pořadí už páté, volby předsedy Sněmovny svého kandidáta, kterým bude Lubomír Zaorálek. Termín pro nominaci kandidátů vyprší o středeční půlnoci.  

Reklama

Související články

ČSSD se nebude podílet na vládě

Z pondělního jednání představitelů trojkoalice ODS, KDU-ČSL a Strany zelených se zástupci ČSSD vyplynulo, že sociální demokraté definitivně odmítli podílet...

Výběr článků

Načítám