"Cílem zavedení jednotného designu je sjednotit užívání značky ČT ve všech studiích a definovat závazný manuál praktických aplikací loga. Základní korporátní varianta nového loga by měla navazovat na tradiční značku. Česká televize má ambici vytvořit hodnotný a moderní grafický systém a zavést jej na obrazovku i mimo ni," sdělil písemně médiím v pátek mluvčí  ČT Martin Krafl.

Česká televize osloví grafiky prostřednictvím největších profesionálních designérských organizací ČR, studia, zabývající se primárně korporátní a televizní grafikou, a také vlastní grafiky ČT. 

 "Zaslané návrhy vyhodnotí a nové řešení loga a navazujícího systému značení ostatních kanálů vybere mezinárodní skupina nezávislých odborníků, jejímiž členy budou zástupce britské BBC a francouzské ARTE, profesionálové zoboru grafický design, vizuální komunikace, marketing a televizní grafika," doplnil Krafl.

Nynější logo České televize vzniklo vpadesátých letech a od té doby prošlo několika úpravami, poslední znich byla provedena v roce 1997.