Při výběru zástupců politických stran do diskusí se televize bude podle Moravce řídit průzkumy dvou agentur SC&C a STEM, z nichž bude jasné, kterých zhruba pět až šest stran bude mít reálnou šanci se do Sněmovny dostat. "Zapojení publika bylo inspirováno tím, jak vypadají podobné pořady v zahraničí, například BBC," řekl Moravec.

K dalším pilířům předvolebního servisu ČT bude podle ředitele zpravodajství Zdeňka Šámala patřit rozšíření relace Události, komentáře o čtvrthodinu na 45 minut, a to v době od 15. do 26. května.

Diváci veřejnoprávního kanálu ČT1 budou mít také možnost sledovat úplné dvouhodinové vydání tradičních nedělních Otázek Václava Moravce stejně jako mají nyní diváci kabelové, satelitní a digitální stanice ČT24, a to o třech nedělích předcházejících volbám.

Vrcholem předvolebního a volebního vysílání ČT pak bude Volební studio, které začne v sobotu 3. června pět minut před uzavřením volebních místností.