V roli průvodců se představili pracovníci stavebních firem ve svítivě žlutých vestách a helmách a ochotně odpovídali na zvědavé otázky návštěvníků. Většinu příchozích přitáhla do tunelu možnost prohlédnout si technologii a strukturu tohoto typu stavby. "Největší zájem byl o informace o tom, jak se prováděla stavba, o technologii ražeb, technologii odvětrávání tunelu nebo o tom, co způsobuje zpoždění stavby," sdělila Martina Formánková ze společnosti Subterra. Lidé se podle ní ptali nejen na tuto konkrétní stavbu, ale i na další, které budou následovat.

"Šli jsme to vyzkoušet, když jsme měli tu příležitost vidět to na vlastní oči," odvětil na dotaz, proč se přišel s celou rodinou na tunel podívat, Vratislav Chlumský. Neobvyklý výlet nadchl i děti, které po absolvování celé téměř kilometrové délky tunelu od Plzeňské ulice po Radlickou obdržely drobný dárek. "Je to super! Nejvíc se mi líbilo to rozvětvení," odpovídal nadšeně školák Filip Novák a jeho babička dodala: "Těšíme se, že za rok už tudy budeme jezdit autem."

Starší pán, Miroslav Novák, navrhoval i jiné využití stavby než jako dopravní tepnu pro auta. "Je tady krásně. Byl by to velmi dobrý sklep pro červené víno, aby hodně vydrželo," žertoval, ale pak vše uvedl na pravou míru: "Zaplaťpánbůh, že se takovéto stavby stavějí a že se nedá na ty věčně včerejší lidi, kteří chtějí zachovat tu iluzi zdravého světa od dob před dvěma sty lety, kdy děti umíraly na záškrt."

Tunel Mrázovka bude součástí dopravního okruhu, kterým bude do několika let možno projet pod zemí z Holešovic až po Smíchov. Celá soustava bude dlouhá téměř devět kilometrů a tvořit ji bude celkem šest tunelů.