Filip Humplík, podnikatel v reklamě, který je jedním z iniciátorů akce odhaduje počet budoucích billboardů až na 200. "V současné době hledáme volné plochy, protože ohlas je značný - každou hodinu zájemců přibývá," uvedl Humplík.

Podle něj se ale může stát, že volné billboardy se zajistit nepodaří a akce tak skončí. Podle názoru druhého organizátora kampaně Ondřeje Čkarky by se v případě kladného vyjednávání mohly nové billboardy objevit do několika týdnů, a to nejen na území hlavního města.

Organizátoři si stěžují na neochotu velkých poskytovatelů reklamního prostoru pronajímat své plochy na kampaň proti premiérovi. Politické strany jsou totiž velkými klienty reklamních agentur.

Sociolog Jan Hartl míní, že billboardový způsob protestu je neotřelý a na lidi zapůsobí. "Jako komunikační počin je to zajímavé," tvrdí. Podle něj zájem o kampaň a ochota za ni utrácet peníze ukazuje na to, že současná koaliční krize není veřejnosti lhostejná. Na druhou stranu připouští, že obří plakáty s vyobrazením obličejů a jmen protestujících mohou zlákat i různé typy lidí inklinujících k exhibicionismu či sebepropagaci.

Billboardy budou viset po dobu jednoho měsíce u pražských hypermarketů nebo na dálničních přejezdech. Za tři tisíce korun organizátoři zájemcům zajistí pronájem a vytištění billboardu s jeho fotografií a jménem společně s uvedeným prohlášením.