„Kdo mě zná, ví, že jsem se s kravatou narodil. Ale rozhodl jsem se kravatu odložit, protože politici, kteří nosí kravaty a špičaté boty, nedělají svému řemeslu čest. Chceme se odlišit, a to jak oblékáním, tak politickým stylem,“ řekl Robejšek, který zároveň představil ředitele kampaně Realistů.

Tím je Daniel Bartek, známý především z reklamního byznysu, ale působil také jako tajemník a náměstek Víta Bárty, bývalého ministra dopravy a lídra Věcí veřejných. Po Michalu Morozovi a ekonomu Pavlu Kohoutovi je to další člověk Realistů, který byl v minulosti spjatý s Věcmi veřejnými.

Pro děti, mámu a tátu

Realisté také představili billboard, na kterém je kromě Robejškovy fotografie slogan „Pro děti“. To je pro Robejškovu stranu nejdůležitější téma.

„Když při rozhodování lidé nemyslí především na děti, nemohou mít jiné, než sobecké motivy. Za všechno, co dnes uděláme či rozhodneme, budou platit příští generace, tedy naše děti,“ vysvětlil Robejšek, který vzápětí billboard pokřtil lahví sektu.

Petr Robejšek

Petr Robejšek

FOTO: Jan Handrejch, Právo

Další billboardy budou nést slogan „Pro mámu“ a „Pro tátu“. „Ti, co nejsou mámy, tátové a ani ničí děti, nejsou naše cílová skupina. Pro ně jsou tu jiné strany,“ uvedl Daniel Bartek.

Realisté v programu kladou důraz na národní zájmy. Chtějí prý třeba nadřadit českou ústavu mezinárodním smlouvám nebo zcela zakázat nelegální migraci do země.