Televize ještě nemá licenci, majoritní majitel o ni bude teprve žádat Radu pro rozhlasové a televizní vysílání v příštích týdnech. Pak teprve může televize oznámit konkrétní dostupnost v multiplexu.

Televizi vlastní z majoritních 85 procent Pál Milkovics a dalších 15 procent drží bývalý dlouholetý šéf Novy Vladimír Železný. Na rozjezd má televize sto miliónů korun od investičních fondů, její hlavní příjmy se očekávají z prodeje reklamy.

Z24 bude provozovat společnost S&P Broadcasting, která vysílá kanály Mňam TV a Mňau TV zaměřené na kuchtění a domácí mazlíčky. Generálním ředitelem těchto stanic je právě Milkovics, který připravuje další TV kanály o zdraví a pro domácí kutily.

Zavolej svému politikovi

Kromě novinářů mají obsah spoluvytvářet sami diváci a jejich „syrové“ názory. Nepřetržitý kontakt s divákem je pro televizi prvořadý. „Televizní stanice jako by ignorovaly, co se událo v posledních dvaceti letech. Dnes na sociálních sítích na sebe všichni říkají všechno, tak proč by to neřekli nám? A my to zprostředkujeme divákům,“ míní Železný.

Oproti zavedené zpravodajské ČT24 chce nová stanice podle Železného nabídnout „větší razantnost zpravodajství a méně zatěžujících doplňujících informací okolo“. Hlavní důraz chtějí tvůrci televize klást na informace, které se bezprostředně dotýkají života lidí.

Bez politické korektnosti

Zprávy z domova i ze zahraničí mají být bez zkreslení „způsobeného politickou korektností“, uvedli oba majitelé. Hodinu před půlnocí hodlá televize vysílat pořad nazvaný Zavolej svému politikovi, kde bude politik sám čelit názorům diváků bez zprostředkování moderátora. V televizi by mělo pracovat okolo dvaceti novinářů a celkem by měla zaměstnávat asi padesát lidí. Novináře bude televize k sobě teprve lákat, konkrétní jména nejsou známa.

Někdejší spolumajitel a ředitel televize Nova a pozdější senátor a europoslanec Vladimír Železný, kterého Senát i Evropský parlament vydaly ke stíhání za poškozování věřitele a daňové úniky, se pokusil o mediální comeback už v roce 2013. Stal se tehdy generálním ředitelem TV Barrandov, po pěti měsících byl ale v březnu 2014 z funkce náhle odvolán.