Hovořilo se o tom na čtvrteční schůzce sociálních demokratů v Lidovém domě, kde podle informací Práva bylo přítomno kolem sta lidí, kteří budou zajišťovat krajské a také senátní volby.

Jak se Právo dozvědělo, celostátní jednotící prvky kampaně navrhla agentura Crane Consulting, která působí jako poradce Lidového domu pro krizovou komunikaci. Výkonnou část kampaně by pak měla zajistit stranická agentura Demos.

Slogany už použil ve Sněmovně

Pravosti informací o heslech soc. dem. do kampaně nasvědčuje fakt, že Gross již použil oba potenciální slogany v úterý ve svém projevu před Sněmovnou, v němž obhajoval programové prohlášení a žádal o důvěru vládě. Ve stejném projevu slíbil, že při vysvětlování svých a vládních postojů půjde - obrazně řečeno - dům od domu a bude hovořit s lidmi.

Šéf ČSSD by tak navázal na svoje první veřejné vystoupení poté, co ještě jako první místopředseda soc. dem. byl začátkem tohoto roku pověřen řízením komunikační politiky soc. dem..

V lednu na tiskové konferenci prohlásil: "Musí se změnit obraz soc. dem. jako strany, která pětiletým vládnutím tak trochu zpanštěla. Jsem přesvědčen, že to pravda není, ale řada lidí na to může mít jiný názor. Takže jedna z těch věcí, které budu chtít, je naplnění toho, co kdysi říkal bratr Klofáč, když pronesl tu větu: Dolů z koňů a mezi lid. To bude muset platit i pro soc. dem.," řekl tehdy Gross.

Václav Jaroslav Klofáč byl významným národně socialistickým politikem první republiky.