„Soud má za to, že údaje, které byly v článku publikovány, byly absolutně nepravdivé a neověřené,” konstatovala soudkyně pražského městského soudu Dagmar Stamidisová. Článek podle ní zasáhl do osobnostních práv Havlové. Dodala, že i kdyby bývalá první dáma přítele měla, byla by to její soukromá věc.

Článek nazvaný "Skandální zvěsti o Dáše Havlové. Šokující nařčení - Tajné rande v lázních" uvádí, že Havlová dorazila 16. prosince 2011, tedy jen dva dny před Havlovou smrtí, společně s milencem do zamluveného hotelu ve Františkových Lázních. Zprávu označila za nepravdivou jak Havlová, tak i její údajný partner František Loukota, jehož fotografii s Havlovou časopis otiskl.

Doprovázel ji na nákup

Podle něj byl snímek pořízen s největší pravděpodobností v době natáčení seriálu Sanitka, když herečku doprovázel na nákupy. Muž, který působí jako asistent režie, se prý s Havlovou zná od natáčení filmu Odcházení.

Sama Havlová u soudu již dříve popřela, že by ve Františkových Lázních v uplynulých letech vůbec byla. Ani hotel, který je v článku zmíněn, prý nezná. Její verzi podpořily také sestry boromejky, které se o Havla staraly před jeho smrtí. Podle nich byla Havlová dva dny před skonem svého manžela s vnučkami, protože exprezident nechtěl, aby za ním v bouřce jela.

Havlová původně žádala po vydavateli omluvu a pět miliónů korun za článek o jejím údajném mileneckém poměru v době, kdy umíral její manžel a bývalý prezident Václav Havel. Článek vyšel v časopisu Pestrý svět v březnu 2012, asi tři měsíce po Havlově smrti.