Asociace požaduje změnu zákona, která by umožnila stanovit minimální i jednotkovou cenu za kilometr jízdy taxi, a odvolání primátorky z funkce. Odmítá elektronickou evidenci tržeb, kterou připravuje ministerstvo financí. Stanovení minimální ceny by podle dřívějšího vyjádření Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže mohlo být nezákonné.

AKT ale není jedinou organizací, která se snaží vyjednávat za pražské taxikáře. S pražskou primátorkou jednali také zástupci dispečinků, které sdružují větší množství řidičů. Dohodli se na vytvoření společných pracovních komisí, které by stanovily standardy taxislužby a jednaly o úpravě zkoušek řidičů.

Krnáčová se po červencových protestech s taxikáři poprvé setkala. Po jednání oznámila, že ustoupí od požadavku plošně přezkoušet všechny řidiče. Zároveň Praha připravila svou novelu silničního zákona, kterou už schválila rada. Musí ještě projít zastupitelstvem, poté ji hlavní město předloží do Parlamentu.

Praha se dlouhodobě potýká s problémy s předraženým jízdným a nedaří se jí vybírat ani pokuty. Pražský magistrát uložil od roku 2002 taxikářům pokuty za 213 miliónů korun, vybrat se mu ovšem nepodařilo ani desetinu celkové částky.