"Humor je účinným nástrojem proti aroganci moci. Proto se ho všichni diktátoři vždycky tak báli," okomentoval kampaň místopředseda TOP 09 Miroslav Kalousek.

KOMENTÁŘ DNE:

Lyžařské Nagano -  Nedá se nic dělat, dnešní komentář musí být sportovní, protože jedna mladá dáma přepsala lyžařské dějiny země. Čtěte zde >>

Kampaň je postavená na Babišovi coby semetrice s válečkem v ruce a sloganu, že ministr bude mít díky EET, na rozdíl od manželky, přehled o tom, kolik si dá muž v hospodě piv.

Další motivy na pivních táccích, které strana nabízí pro podporovatele (5 ks za 29 Kč), upozorňují na skutečnost, že podnikatelé si budou muset pořizovat registrační pokladny, což se promítne do jejich nákladů, a tím i do ceny zboží a služeb.

Pivní tácky s motivy kampaně TOP 09 proti EET

Pivní tácky s motivy kampaně TOP 09 proti EET

FOTO: TOP 09

TOP 09 tvrdí, že neexistuje studie potvrzující přínos EET, upozorňuje na náklady pro podnikatele, stát i na nereálnost spuštění celého projektu v plánovaných termínech. Připomíná rovněž, že ze starých členských zemí EU mají evidenci účtenek Belgie, ŠvédskoItálie.

Od evidence tržeb podle chorvatského modelu si ministr Babiš slibuje zvýšení výběru DPH až o 12 miliard korun ročně. V první fázi by se měla týkat 310 podnikatelů v pohostinství a obchodu. [celá zpráva]