Článek
Bělobrádek označil za neúčelné, aby on či například ministr zemědělství Marian Jurečka „viseli na billboardech a zdůrazňovali, co jsme prosadili, obzvlášť pokud ty věci ještě nejsou schváleny“.
Narážel tak na kampaň ČSSD, jejíž billboardy zdobí tváře ministrů či premiéra Bohuslava Sobotky a odkazují k tomu, co se Sobotkově vládě podařilo podle plakátů schválit. Přitom ale hovoří například i o zrušení poplatků za recept a návštěvu lékaře nebo o zavedení snížené sazby DPH na léky, knihy a dětskou výživu, což ještě neschválili poslanci, natož Senát a prezident.
Bělobrádek na úterní tiskové konferenci zdůraznil, že politik na komunální úrovni musí předvést víc než stranickou ideologii. „Lidé si sáhnou na vaši každodenní konkrétní práci. Jak se říká: ‚Chodník není pravicový ani levicový,‘“ řekl.
Proto se lidovci rozhodli nevést centrální kampaň jako ostatní strany. „Důvěřujeme našim místním organizacím, které jsou schopny se skutečně zaměřit na to, co pálí jejích občany,“ řekl Bělobrádek.