Například na Pankráci se v době protestu normálně jezdilo, stejně tak na Spojovací. K protestu se naopak přidali někteří řidiči v okolí Palmovky. Výzva se už v době přípravy stávky neshledala s velkou odezvou. Distancovaly se od ní dva největší odborové svazy pracovníků v dopravě, tramvajové odbory i někteří soukromí dopravci.

Podle původních záměrů měla být stávka hodinová. Odboráři však dospěli k závěru, že i dvacet minut bude stačit k tomu, aby před veřejností demonstrovali svou občanskou neposlušnost.

Řidičům se zejména nelíbí vládní záměr, že by řidiči z povolání měli dostávat 1,5krát až dvakrát vyšší pokuty než ostatní řidiči. Návrh novely nyní ve Sněmovně čeká druhé čtení. Ministr dopravy Milan Šimonovský předpokládá, že novela vstoupí v platnost 1. ledna 2005.