Hlavní obsah

Nejdražší reklamní prostor zatím využili sociální demokraté a zemanovci

Novinky, val

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Reklamní prostor, který politické strany využily v období od července do konce září pro volební kampaň, vyčíslila agentura Admosphere na celkem 137,5 miliónu korun. Nejdražší reklamní prostor podle ceníků přitom využili sociální demokraté a zemanovci.

Foto: Milan Malíček, Právo

Bohuslav Sobotka na předvolebním plakátu ČSSD

Článek

Reklamní plochu, kterou využili od července do konce září sociální demokraté, vyčíslila agentura na 36,181 miliónu korun. U zemanovců jde o 35,499 miliónu, na třetím místě se umístilo hnutí ANO s 31,262 milióny korun.

S poměrně velkým odstupem za hnutím Andreje Babiše skončili lidovci a občanští demokraté, kteří shodně využili plochu, jež podle ceníků vychází zhruba na 10 miliónů korun.

Srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru v období od července do září 2013
ČSSD36 181 000
SPOZ35 499 000
ANO 201131 262 000
KDU-ČSL10 692 000
ODS10 348 000

„Dosavadně monitorovanému období jasně dominovala ČSSD společně se Stranou práv občanů - zemanovci a politickým hnutím ANO. S odstupem následovala KDU-ČSL a ODS. Volební kampaň vyvrcholí samozřejmě až během října,“ zhodnotil data obchodní ředitel společnosti Tomáš Hynčica.

Lze očekávat, že závěrečná čísla značně vzrostou. Do žebříčku pěti stran, které využívají reklamní plochu za nejvyšší ceníkovou hodnotu, se například nedostala ani TOP 09, která s nasazením venkovní kampaně vyčkávala až do října.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám