"Řešíme odškodnění klientů z pojištění autobusu, to bylo sjednáno u pojišťovny Allianz. Hned v pondělí jsme začali jednat, pojišťovna nám vyšla vstříc. Klienti mají nárok na bolestné, ztrátu výdělku a uhrazení škody za poškozené nebo zničené věci. Jakmile budeme mít od ministerstva zahraničí potvrzen seznam obětí nehody, tak vstoupíme v jednání s pozůstalými, aby i oni dostali odškodné, na které mají nárok," řekla Právu Jelínková.

Majitel cestovní kanceláře je také připraven vrátit peníze za neuskutečněný zájezd, což by mělo být vyřešeno do dvou týdnů. "Klienti na nás budou mít kontakt, mohou volat kdykoli, pokud jim nebude něco jasné," dodala Jelínková.

Nehoda autobusu se stala v sobotu nad ránem na chorvatské dálnici A1 u tunelu Krpani, který se nachází asi 230 kilometrů jižně od Záhřebu a jen několik desítek kilometrů od pobřeží. Při havárii zemřelo osm lidí, 40 dalších lidí bylo zraněno lehce a tři těžce.