Strana se k videu přihlásila v pondělí poté, co si jej se sociálními demokraty spojila média. Volební manažer strany Jan Hamáček Novinkám řekl, že by se sociální demokraté k videu tak jako tak přihlásili a využili jej v kampani. "Chtěli jsme, aby si klip žil svým vlastním životem," doplnil.

Hamáček přiznal, že klip je částečně pojat jako nadsázka a parodie tvářící se jako americký kasovní trhák. To je ostatně i důvod, proč se v klipu hovoří anglicky a překlad do češtiny zajišťují toliko titulky. Snímek částečně natáčený v pražských Dejvicích pro ČSSD vytvořila externí firma.

V klipu se diváci dozví, že existuje skupina mocných a bohatých jedinců, kteří mají pocit, že jsou vyvolení a  mohou si dovolit absolutně vše. Vedle nich živoří mlčící většina.

"Zoufalství a beznaděj se pro většinu lidí stala dennodenní realitou," promlouvá k divákům patetický hlas. Naštěstí povstalo 12 hrdinů, kteří se rozhodli zlu postavit. Na otázku, zda se jim podaří zastavit "brutálního nepřítele", klip neodpoví. "Přidej se k nim. Potřebují tě," hlásá video.

Jistým paradoxem je, že zatímco veškerá auditivní komunikace probíhá v angličtině, hesla nezaměstnaných letargicky dlících na schodech, jsou psána česky.