„Bude to heslo, které bude sdělovat, že se pan Nečas zaslouží o to, aby nebyla korupce na vládní ani na stranické úrovni,“ přiblížil na dotaz Práva jeden z plánovaných billboardů šéf volebního štábu, senátor Richard Svoboda.

Nečas se tak zjevně snaží svou stranu zbavit nálepky korupčníků a kmotrů, která ODS ztěžuje šance v souboji s konkurencí, jako je zejména TOP 09. Občanští demokraté obhajují 18 z 27 senátorů a mimo jiné 16 primátorů z celkem 24 statutárních měst.

ODS chce také na billboardech použít hesla, podle nichž se musí řešit dluhy nejen ve státě, ale také na úrovni obcí. Jedno z nich podle Svobody zní „Vezmeme dávky těm, kteří odmítají pracovat“. Jak Svoboda poznamenal, ODS už znovu nechce dávat „nějaké marketingová sdělení“ typu „Řešení“.

Billboardy s Nečasem mají být po celé republice včetně Prahy. Podle informací Práva předseda a další členové stranického vedení zvažují osobně Prahu ignorovat kvůli korupční pověsti a neschopnosti najít lídra. Šéf volebního štábu podle svých slov nedokáže říct, zda se stranický šéf zúčastní například mítinků v hlavním městě.

Náklady na kampaň z centrály podle Svobody nemají překročit 50 miliónů korun.
Jednotlivé regiony pak povedou vlastní kampaň. Své billboardy má už připraveny právě například pražská ODS s ústředním heslem „Tradice i budoucnost“. Pro kulturu ji slibuje třeba zpěvák Jan Kalousek, který je lídrem v jednom z obvodů.