Spojení "je přece správné", používala na svých předvolebních billboardech ČSSD. Tvrdila na nich například to, že je správné odmítat korupci či chtít úspěch pro všechny. Soukup, který do kampaně Zubové investoval několik miliónů korun a minulý týden spolupráci ukončil, se snaží využít uvolněnou reklamní plochu k propagaci své společnosti. [celá zpráva]

Tiskové materiály ČSSD s heslem: Je přece správné...

Tiskové materiály ČSSD s heslem: Je přece správné...

FOTO: ČSSD

Zda zůstane Zubová na kandidátce ČSSD, ukáží až příští měsíce. Šéf pražských sociálních demokratů Petr Hulinský Novinkám v souvislosti s odstoupením Soukupa od kampaně sdělil, že žádné změny na kandidátce neplánuje a je spoluprací se Zubovou spokojen. Kandidátky by se neměly měnit ani dle místopředsedy strany Bohuslava Sobotky.

Olga Zubová bude na billboardu s Petrem Hulínským

Olga Zubová na billboardu s Petrem Hulinským

FOTO: Archiv, Právo

Sobotka ve vysílání Českého rozhlasu prohlásil, že sociální demokracie prodloužila platnost kandidátek bez přesné specifikace termínu voleb, nové primárky proto neočekává. "Termín, který do voleb zbývá, není natolik dlouhý, abychom museli přistupovat k nějakým změnám kandidátky s výjimkou případu, kdy se například někteří lidé rozhodnou již nekandidovat," doplnil místopředseda ČSSD.

Soukup, který měl pro kampaň předsedkyně DSZ vyčleněno více než devět miliónů korun, přitom své rozhodnutí zdůvodnil tím, že není spokojen s tím, jakou aktivitu v kampani Zubová vyvíjela. Ta přiznala, že ji rozhodnutí stranického kolegy překvapilo.