"Rozhodli jsme se vydávání deníku Šíp tak, jak vychází dnes, ukončit. Chceme jej ale ponechat jako týdeník," řekl M&M generální ředitel a předseda představenstva VLP Miroslav Pavel.

Od března tak bude vycházet pouze páteční vydání Šípu, do něhož je vkládán TV magazín, a od dubna se Šíp představí jako nový týdeník. Páteční prodej Šípu totiž dosahuje 80 000 výtisků, což vydavatelství považuje za dobré, píše server.

Šíp začal vycházet v říjnu 2005. V posledním roce se ale potýkal s poklesem prodaného nákladu, který se v loňském listopadu snížil na 42 000 výtisků, v prosinci 2008 se pak Šípu v průměru prodávalo 43 000 kusů denně. Také čtenost deníku klesala. Podle nových dat Media projektu za druhé pololetí 2008 se meziročně snížila o 78 000 čtenářů na 135 000.

Na trhu bulvárních deníků tak zůstanou dva tituly: lídr tuzemských deníků Blesk a Aha!. Oba patří vydavatelství Ringier ČR, píše zpravodajský server o marketingu, médiích a reklamě M&M.