Kampaň má podle zemědělců mimo jiné přimět spotřebitele k nákupu potravin od českých zpracovatelů a producentů. "Chceme, aby na pultech obchodních řetězců, přes které se v České republice obchoduje skoro 80 procent produkce, bylo více českých potravin," řekl prezident Agrární komory Jan Veleba. Tvrdí, že tuzemští výrobci mají stejně kvalitní maso jako zahraniční producenti.

Podle společnosti Spar Česká obchodní společnost, provozovatele sítě hypermarketů Interspar, jsou protesty Agrární komory neodůvodněné.

"Asi 80 procent veškerého sortimentu potravin prodávaného v hypermarketech Interspar tuzemského původu. Proto nás mrzí, že se protestní akce Agrární komory, které mají podporovat odbyt tuzemských potravin, odehrály před našimi obchody. Hypermarkety Interspar totiž mají na svých pultech zcela jistě jedno z největších zastoupení českých potravin ze všech řetězců v ČR a Interspar by tak měl být pro české zemědělce spíše vítaným partnerem a nikoli naopak," sdělil Právu generální ředitel firmy Spar Martin Hruška.