Podle obchodního ředitele firmy, která plochy vlastní, si je na měsíc pronajala právnická osoba, jejíž jméno nemůže zveřejnit. Firma si objednala asi 50 reklamních poutačů v celé ČR.

Text na plakátech odkazuje na podezření, že Čunek v roce 2002, kdy byl ještě starostou Vsetína, měl přijmout úplatek od realitní společnosti. Další část připomíná jeho rozhodnutí vystěhovat neplatiče ze Vsetína na okraj města či do jiných obcí.

Lidovci netuší, kdo je autorem billboardů. "Těžko se tomu brání, když nevíme, kdo za tím stojí," řekl mluvčí KDU-ČSL Martin Horálek. Čunek podle něj útoky na svou osobu komentoval slovy, že by zadavatelé těchto billboardů měli peníze vynaložit na bohulibější účely

Jízlivé a ironické billboardy se staly v Česku nedílnou součástí loňské předvolební kampaně. Politici, jejichž fotografie se na plakátech nedobrovolně objevily, se mohou bránit u soudu a podle právníků by v některých případech měli šanci uspět. Jenže politici to většinou ani nezkusí - podle nich je to ztráta času a navíc jsou autoři billboardů většinou anonymní.