Článek
Nabídka aktuálního Fordu Fiesta se od roku 2017 rozšířila nejen o ostré ST, ale i o sportovně vyhlížející ST Line či o dobrodružný Active. Všechny tyto verze nyní přijíždějí po modernizaci.
Vizuálně zahrnuje nové nárazníky, příď má větší masku chladiče, kam se přesunulo logo. Odlišné jsou i světlomety, které mohou mít funkci Matrix LED, tedy vykrývání okolního provozu v dálkovém režimu. To je v mainstreamovém segmentu B stále vzácný prvek výbavy.
Ford Fiesta ST Line po faceliftu.
Ford Fiesta ST Line před faceliftem.
Uvnitř je nový digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 12,3 palce. V rámci vylepšení asistenčních systémů si do fiesty našlo cestu mimo jiné i varování před najetím na dálnici v protisměru, využívající vpředu umístěnou kameru.
Ford Fiesta po faceliftu.
Paleta motorizací nadále staví na přeplňovaných litrových tříválcích s mildhybridní asistencí, které byly uvedeny dříve. Nabídnou 92 či 114 kW výkonu. Alternativou ale zůstává i stejný motor bez mildhybridní části ústrojí, který má 74 kW.
Skvěle jezdí, levný není. Test nového Fordu Fiesta
Ostré ST dostalo v rámci faceliftu nová sportovní sedadla a režim Track. Patnáctistovka stále disponuje 147 kW, ale točivý moment vzrostl o 30 Nm na 320 Nm.
České ceny ani datum příchodu novinky na trh zatím Ford neoznámil.
Ford Fiesta ST Line po faceliftu
Ford Fiesta ST Line po faceliftu
Ford Fiesta Active po faceliftu
Ford Fiesta Active po faceliftu
Ford Fiesta Active po faceliftu
Ford Fiesta ST po faceliftu
Ford Fiesta ST po faceliftu
Ford Fiesta ST po faceliftu
Ford Fiesta po faceliftu
Ford Fiesta po faceliftu