Článek
Změny jsou ale už od nejlevnější řady - Thalia. Ta získala novou přední masku, nárazník a úpravy na víku zavazadelníku. Nově je také lakována kompletně celá karoserie i s ochrannými lištami a nárazníky. Uvnitř se objevují nové prvky přístrojové desky, které jí přibližují k modelové řade Clio Storia. Také tento vůz prošel velmi podobným faceliftem. Jeho nejvýraznější inovací je však instalace nového agregátu 1.5 dCi/50 kW se 160 N.m a kombinovanou spotřebou 4,3 l na 100 km.
Scénic - motory i prostor
Renault Scénic se v novém modelovém roce objeví také s novým nárazníkem a světlomety, ale i u něj je největší novinka z oblasti techniky. Pro agregát 1.6 16V 110 k je nově k dispozici šestistupňová manuální převodovka. Nově se také objevují automaty v modelech 1.9 dCi (4°) a 2.0 dCi (6°).
Asi nejvýraznější změnou ale prošel model Grand Scénic. Ten se doposud prodával jen jako sedmimístný. I při zasunutí poslední řady sedadel do podlahy dost zmenšovaly prostor pro zavazadla. Nyní je k dispozici i pouze pětimístná verze, jenž nabídne základní objem zavazadelníku 533 l a při sklopených sedadlech až 1960 l.
Síla pro pracanty
Novinky jsou také v užitkových vozidlech Trafic a Master. Ty mají zcela jiné motory. Nový motor Renault 2.0 dCi je výkonnější i hospodárnější pohonnou jednotkou s lepší odezvou. Byla vyvinuta v rámci spolupráce Renault - Nissan. U nového modelu Trafic LCV se objevuje ve dvou verzích: 66 a 84 kW. Nový Trafic LCV se rovněž dodává s výkonnějším motorem 2,5 dCi, jehož výkon se zvýšil na 107 kW. Tato jednotka 2,5 dCi rovněž u nového modelu Master nahrazuje motor 3,0 dCi a nabízí nyní výběr ze tří verzí: 74 kW, 88 kW a 107 kW.