Článek
Nový model nabídne spojení spalovacího motoru 2.0 HDi FAP o výkonu 120 kW (163 k) a elektrického motoru o maximálním výkonu 27 kW (37 k). Kombinovaná spotřeba paliva udávaná výrobcem činí 3,8 litrů nafty na sto kilometrů.
Hybrdiní 3008 dovede jet i čistě v bezemisním režimu - tzv. režim ZEV (Zero Emission Vehicle = vůz s nulovými emisemi). V tomto režimu dovede jet vozidlo pouze nízkými rychlostmi a na omezenou vzdálenost (Peugeot neudává konkrétní údaje). Spalovací motor pohání přední kola, elektrický zadní, takže tento model nabídne pohon 4x4.
Peugeot 3008 HYbrid4 se bude vyrábět ve Francii (v Sochaux a v Mulhouse) a na evropský trh se dostane na jaře 2011. Světová premiéra bude na říjnovém autosalonu v Paříži. Ceny zatím nebyly zveřejněny.